Ден 1

Не чувствам нищо. Сякаш всичко е спряло във времето и съзнанието ми е блокирало в една единствена мисъл, късаща и последните ми парченца душа. Около мен няма нищо. Самотна висока планинам потънала в лед и сълзи. Вятърът се удря в гърдите ми, опитвайки се да ме свлече на колене. Да се моля пред погледа му и да крещя от болка. А аз държа ръцете си широко разтворени и не мисля. Чувствам! Чувствам желанието на същите ми премръзнали ръце. Чувствам как те искат да бъда криле и да хванат звяра за главата и да ни понесат над всичко. Над облаци и мраз. Над мисъл и чувства. Над застинали моемнти, Слънце, Луна, мечти, сънища, кошмари, дяволи, ангели, хора и призраци. Над спомени и желания. Над единствената останала ми мисъл. Над обсебващата ме болка и над последните ми минути. Но не. Пред мен е само този път. Ужасно стръмен. Заледен и спускащ се надолу и все надолу към незнайна мъгла. Сълзите замръзват за частичка от секундата. Не би, макар и толкова солени. Не виждам вече нищо. Само копнея. Само желая. Само мисля. Само ме боли. Само искам да спре всичко. Това не е моя дом! Тук е студено. Тук е празно и чуждо. Тук аз не съм обичал. Тук аз не съм мечтал. Тук аз се страхувам. Тук не мога да съществувам. ТУК АЗ НЕ СЪЩЕСТВУВАМ! Тук аз не съм!

About this entry